onsdag 7 september 2011

Polarn&Pyret rules ;)

P&P är en schysst affär, fina kläder asså..
Har tittat rut lite vad jag vill köpa för jakke till Trulz, hitta en där å hitta en där, men det var ingen som igentligen fick mitt hjärta å säga : åh den vill jag ha..
Men så gick jag in på P&P nede på storcenter, åh där.. där hade dom den, gör tuff jacka i en god blåfärgad modell, med skibyxor till.. å även en matchande mössa.. blev förälskad med en gång, hihihi.. el kände att det vill jag ha!!
Så då hade jag ju turen att mamma kunde köpa det för mig i Göteborg:) en del kansje säger Harry, men jag säger mera SMART!!

Va inne på heldress även å ha hemma, har ju köpt en till barnhagen redan, hihihi.. men eftersom jag har voksipåsen så behövde jag bara jackan, men så behöver han ju ett par byxor till nästa vinter (jan, feb) då han förmodligen kommer till att kunna gå, hoppas ialf..å självklart en matchande mössa, bara vantar å tossor kvar.. till just denna dressen, skor kan jag ju inte köpa än, han har ganska stora fötter nu, så tänk nästa år.. hahaha.. BIG FOOT;).. hehehe..det bra å ha när man skall bli PRO!!

Kul köpa kläder till sitt barn, fick ganska mkt av mamma nu, har liksom klagat lite, el inte klagat.. men jag har ju faktiskt köpt ALLT själv, man får ju höra andra att dom fick det, å dom fick det.. bla bla bla.. men jag har inte fått ngt så.. så har "klagat" lite till mamma, så denna gången hade hon med sig en hel del, åh då blev jag gör glad, tack mamma <3
Fast mamma tycket det svårt att köpa till mig/Trulz för jag är så kräsen, hehehehe.. så hon frågar alltid vad jag önskar mig..det är ju bra liksom.. fast jag sagt till henne att bodys å pyjamas, mysbyxor kan man aldrig får för mkt av:)

Mamma är bra å ha!!



2 kommentarer:

  1. Hahaha så fräck! Önskar att jag hade råd att köpa på PoP eller att nbågon köpte kläder till Melvin där..jag får oftast billiga icke matchande kläder...men inte av min mamma för av henne får jag också det jag vill ha. Eller ja jag säger att det hade varit bra till melvin och då köper hon :-)

    SvaraRadera
  2. Men ingen som köper ngt till mig så länge jag inte ber mamma, men mamma kan inte köpa för dyra kläder heller, hon har liksom bara en pension å klara sig på trots att hennes man jobbar, men du vet.. men mamma gör så gott hon kan:)
    Sen när du kan få jobb så kan du köpa:)

    SvaraRadera