onsdag 21 september 2011

Små små ord.............

Idag när jag vart på väg till tandlegen så mötte jag&Trulz Judith&Zoe, en av mammorna i barselgruppa.. alltid lika trevligt..
Men idag just så sa hon ord till mig som jag blev så himla glad för..som verkligen värmde..

Vi bara stod å pratade om allt i livet, träning, barnen.. så snackade vi om vikten.. bla bla.. så säger hon till mig: Maria, du som är en sån flott mamma, så underbar.. bara när jag träffat er å se hur du är med din son Trulz, tänk om en man hade fått plass där mellan er, då hade ni blitt den perfekta familjen.. <3 för en sådan kvinna som du, den mannen skall skatta sig lycklig å fånga ditt hjärta!!

Så vackra ord, blev så rörd av det hon sa.. <3

Jag fnissade å sa tillbaka till henne, men om jag nu är så underbar.. VARFÖR är jag då singel??
Hehehehe..
Kräsen sa hon, el såpass stark att du skrämmer killar??!!

Story of my life!!

Nä du Judith, killar får vara för ett tag framöver.. än så länge har jag lilltassen som är hela min värld.. kärlek får komma senare!!

1 kommentar:

  1. men hon har så rätt såå ...du är fin min tös.och jag älskar dig och trulz så mycket

    SvaraRadera