onsdag 21 september 2011

Stackars stora mig..:(

Idag började tandlegen rotfylla min tand, uff.. det gjorde inte ont då.. men är mkt öm nu :( uff å uff..
Trodde jag hade rotfyllt förut men det har jag uppenbarligen inte, hmm.. en STOR sticka som han pirkade tanden med, uff å uff.. tur tanden var död!!

Detta med tandlegen är inte min favvo plass att vara på, å inte minst slänga pengar på.. men för att bli fin så får man lida pin, båda kroppsmässigt å ekonomiskt.. men i längden är det bra å gå normalt till tandlegen en gng i året.. om man inte är så rädd som mig då, vänta med tänderna alles för lång tid..

Men nu har jag hittat en tandlege som faktiskt är bra, han säger bara: detta går bra Maria.. det ordnar sig.. hahahahaha..
Nä då han är bra han:)
Nu skall vi bara få gjort det som skall göras sen kan jag glädja mig till att som alla andra gå en gång i året!!
YEIIIIIIII!!

3 kommentarer:

  1. ihhhh den där bilden såg inte skön ut! Men duktig Maria som gick dit, jag vet i sjutton om jag hade gjort det....

    SvaraRadera
  2. E bara tvungen, skall ju ha tänder ialf 45år till;)

    SvaraRadera
  3. du gör rätt maria att gå...för det är viktigt att ha sina tänder..jag vet

    SvaraRadera