fredag 16 september 2011

Snart 1år:)

Idag 16September fyller min lilltass 9mån, herrigud vad fort det går:) inte långt kvar nu till 1års dagen <3

Så mkt har hänt det sista, det är som att bläddra i en tjock bok, å vi närmar oss slutet, men bara slutet på detta första kapitel, hihihi.. man vänder sida å ngt nytt händer, nästan som i ena ögonblicket blundar du, å i andra tittar du, så mkt händer det nu:) bara sekunder av händelser..

Var på helsestationen igår, å helsesöster sa: kryper han?? Nä han ålar sig, så vända jag mig emot henne, så säger hon: Maria vad gör han nu då?? Han KRÖP, upp på alla 4:a å kröp några steg, inte många.. men han KRÖP :) åh jag blev så stolt, å stoltare av att han kröp där!!

Åh nu innan mamma åkte, så sänkte vi sängen för han ställer sig upp, upp imot ens ben om man ex står på köket, upp emot soffan, upp emot bordet, upp emot allt som han kan ta tag i å som står fast:) det är så kul å se på, åh han blir så stolt och glad:)

Han fick oxå sin första bil idag, den var cool, liten å i glada plastfärger, å dessutom kosta bara 40:- :)
)

2 kommentarer:

  1. Grattis Trulz! Våra små killar börjar bli stora killar :-D

    SvaraRadera
  2. den var fräck bil..det förstår jag att han tycker om

    SvaraRadera