tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag..

Ja idag är det Alla <3 Dag .. en dag som igentligen e ganska stressande oavsett om man har en kille el är singel..

Mysig dag om man har kille, då kan man mysa tillsammans.. men om man inte har det så får man mysa med det man har, då i mitt fall min son Trulz :) det självklart lika bra det..

Men ingen som ger mig några röda rosor, ingen som ger mig någon fin liten present.. så jag sitter funderar på att överraska mig själv med någon liten gåva :) ..sitter kollar på nätet, vurderar på en bärbar pc el en Ipad, undrar lite på vad som kan vara bra för mig, till mitt syfte av just den gåvan.. hmm..

Bärbar pc: kan sitta i soffan surfa, (då ja inte har mer än 2m från den stationära;) , kan se film i sängen även om Trulz sover brevid, då ja kansje inte orkar sitta/ligga soffan..mitt syfte med bärbar e väl mestadels skulle kunna kolla film i sängen sen ja ingen tv har där..
Några mer bra saker med en bärbar??
Ipad: hmm..kult;) , kan streama filmer via tv'n..lyssna på musik, kolla bilder, surfa via tv;), .. ja igentligen samma som en bärbar pc..
Nackdel, lite svårt å kolla film i sänegn då skärmen inte är så stor, å det var ju det stora syftet med en gåva till mig själv..
Några mer bra saker med en Ipad??

Hmm, ja.. får nog tänka lite mera på detta vad jag vill ha?? Alla <3 Dag håller på hela veckan.. hehehe..


2 kommentarer:

  1. haha...jag har sambon men som vanligt är vi i två olika länder så vi firar det inte vi heller. Känns inte så viktigt, vi har andra dagar som är roligare att fira, dagar som är "våra"... den 6 april i år då smäller det... då firar jag och sambon 10 år!!! Galet! Skickar en liten elektronisk blomma till dig :-)
    @-}--- Ska föreställa en liten ros! :-)

    SvaraRadera
  2. Ok, kul :)
    Men ni har ju änndå varandra å fira vissa dagar.. ok, jag har Trulz nu å det är inte helt fel.. men du fattar??
    Så vad tycker du?? Ipad el bärbar pc??

    SvaraRadera