onsdag 15 februari 2012

Det går fort framåt!!

Är bara så kul.. Trulz har verkligen blitt en stor kille..
Han har ju börjat GÅÅÅÅÅÅ!!

I början var det mest att stå själv.. sen blev det några steg då&då.. då riktigt fattade han inte att han gick.. sen blev det fler&fler steg.. ÅH nu.. ja han GÅR flera steg, el han går igentligen hela tiden:)
Det är så kul å bara sitta se på han, då han igentligen inte vet om att jag bara sitter å njuter å titta på han..
han går från stuen in till köket, plockar i sin låda där han har en massa "rara" ting, sen så säger han mamma (på sitt sätt;) ..sen går han vidare in till sovrummet, sätter sig ned bland sina leksaker..roppar mamma å så kommer han gåendes, kom fram till mig å säger Heiiiiii (tror jag ialf;) vi låtsas som det) ..går vidare, hämtar en leke.. så går han tillbaka in på köket å roppar mamma å så in i sovrummet igen.. <3

Vilken känsla å se sin egna son gå.. se sin egna son växa, se sin egna son börja prata, säga mamma, säga hej.. även om det på hans egna lilla sätt:)

Åh än en sak som han gör ganska mycket det är å klappar mig på min kind, antingen med en hand eller så tar han båda sina händer på mina kinder å klappar mig :)
Åh imellanåt när han klappar mig säger han :Heiiiii... så söt va!!
Då känner man verkligen att han älskar sin mamma <3

Ja det går fort framåt kan man säga!!

4 kommentarer:

  1. Härligt! Melvin sitter och säger mamamama hela tiden och igår kliade jag mig på magen när han satt bredvid mig i soffan...då böjer han sig fram och kliar mig på magen han också (kelade med lillasyster kasnke). När man gosar med honom så lägger han sin panna mot min panna och tittar mig i ögonen och kramar mig. Vilka underbara killar vi har fått!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmm..det är verkligen det mysigaste som finns.. tom bättre än stora kärleken..heheheh..
      Vi har världens bästa Jenny!!

      Radera
  2. Vänta bara.. Den dagen han säger att han älskar dig... Det är oxå lycka!! :) :) <3 <3

    SvaraRadera