tisdag 28 februari 2012

Motgångar gör en stark............................... el??

Man brukar ju säga att motgångar skall göra en starkare..är väl lite enig i det, men dom kan oxå dra ner en ordentligt :(

Känns som idag att jag fått min ålder's dom..
Skall få en knäprotese :(
Gamlingar får sånt ju..
Jag är inte gammal.. jag är bara snart 40år..:(
Jag skall leva många år till, så väl som jobba :(

Har gjort en omfattande knäop för ett par år sedan då dom trodde det skulle hålla minst 10år.. men ikke sa Nicke..hmm..

Så nu två stora omfattande op framför mig här..den första skall dom ta ut skruvarna dom satte in, men det bara för att minska risken för infektion då dom skall sätta in protesen.. sen skall dom ta ben från höften för att lage ett nytt korsband, ganska otroligt igentligen.. sen när allt läkts så sätter dom in protesen..

Gruar mig, för jag minns hur J*A ont det gjorde sist.. hur jobbigt allting var..men då var ju oxå allt annorlunda, nu har jag lilltassen å tänka på ..
Men självklart kommer mamma har hon sagt, men hon kan ju inte stanna för alltid liksom..

Men det ordnar sig skall vi väl se..

Men er något som jag verkligen INTE ser fram emot asså.. :(

2 kommentarer:

  1. Usch ja, lider med dig. Men det kommer att gå bra och det kommer att kännas bra när det är över sen.

    SvaraRadera
  2. Ja detta är skit jobbigt..å spec när man är ensam..men men det ordnar sig..

    SvaraRadera