fredag 10 februari 2012

Händerna i taket.............................så går vi!!

Asså man vill ju gärna ta bilder, filma då man ser sin son ta sina första steg/ promenader.. men hur lätt är det tro?? Hahahaha.. försökte idag, vet nte hur många kort&hur många filmsnuttar jag provade.. det är ju inte så att det går sakta, han far fram som ett ånglok..hahahahaha..

Det är lite lustigt för jag tror inte riktigt han fattar att han igentligen går, men han är ju hur glad som helst då han kommer "springandes" emot mig..
Så sött å se på han då han inte vet jag tittar, han går sin väg, in till köket, ut från köket ut till stuen, runt bordet.. sen in till köket å in i sovrummet.. hehehehe..
Så himlans kul när han börjat gå..
Det var som mamma sa, hon sa att hon tror han kommer att gå innan hon kommerd en sista feb, det sa jag att det tror inte jag..ack nej, där hade jag fel.. hehehehe..

Ja då är det bara för han att börja gå med skor, synd det är fel årstid att börja lära sig gå med stora klumpiga skor.. men då kan han desto bättre gå till våren/sommaren..
 Jag fångade ialf 2st videos&ett fint bilde.. <3



2 kommentarer:

  1. Stora killen! Här går det också framåt, Melvin tar sin gåvagn på tur lite då och då...helt plöstligt kommer han vandrandes med den :-)

    SvaraRadera
  2. Ja dom är stora nu Jenny:)
    Tänk till våren när ni kommer hem så kommer dom jaga varandra, åh jag sparka boll med Trulz&Melvin <3

    SvaraRadera