onsdag 15 februari 2012

Gåva till mig själv;)

Ja då efter många fram&tillbaka på vad jag skulle köpa mig.. en Ipad eller labtop.. eftersom jag är så heldig som har en egen privat datorexpert så bad jag honom om svar!!

Efter mitt syfte på tingena så sa han heltklart en labtop Maria, visst kult med Ipad, men den har en del nackdelar, bla kan INTE se film..hmm.. å det var ju mitt största syfte..

Så nu har jag köpt min gåva till mig själv på Alla <3 Dag .. så unna mig lite xtra å får den hemlev på dörren imon em/kvl.. hehehehe.. kostade inte så mkt skillnad, så slipper jag dra till Rimi på Gjettum ;)
Imon kan jag ligga i min säng brevid min sköna son Trulz å kolla på film mens han sover, å inte stör jag honom heller:)
Kommer ju självklart inte bara bli filmtittande, lite surfing oxå såklart.. hehehehe..


2 kommentarer:

  1. Spännande :-) Vilket märke?

    SvaraRadera
  2. Ja in i 2000världen..hehehehe..
    Har en kompis som är dator expert.. så det är han som tagit ut den till mig, på det målet ja skall ha den till:)

    SvaraRadera