söndag 12 februari 2012

Mors dag Norge

När man är Svensk fast bor i ett annat land, nu detta fall Norge.. så har man det lite luxigt för man har två mamma dagar, 2namnsdagar.. hehehehe..

Idag är det Mors dag i Norge.. dessvärre har jag inte fått något :( hmm, sa det till min mamma att det är ju hon som får köpa något från Trulz, jo jag vet sa hon då, man kan ju alltid hoppas hon har med sig något då hon kommer.. hihihihhi..
Men jag har fått massa kos, klemmer, å klapp av sönnen min, vi har vart ute på tur med pulkan å han storkoser seg:) när vi kom in tog jag mig en kaffe Latte i muggen som jag fick förra morsdag av Trulz, som tante Cecilie köpte <3

1 kommentar:

  1. Grattis på morsdag! :-) Eftersom jag är i sverige nu just den här dagen så firar inte jag den norska dagen. Jag får helt enkelt vänta till den svenska istället...men har jag otur är jag inte i sverige då...hmmm då får jag ju inte fira morsdag alls... :-(

    SvaraRadera